sobota, 5 stycznia 2019

I'm Margo

HEJ!



Przychodzę z wami z toną motywacji, jeśli wciąż nie macie pojęcia jak przekonać się do nauki.
Jestem na pierwszym roku studiów i powoli zaczynam przygotowywać się do mojej pierwszej sesji.

Po kilku miesiącach bycia studentem jestem w stanie powiedzieć, że nie wszystkie opowieści o studiach jakie słyszałam od znajomych okazały się prawdą.

No cóż, pewnie zależy od kierunku, jednakże na moim jestem zasypywana ogromem materiału.
Nie poddaję się jednak i dzielnie walczę z łaciną i 700 sentencjami, które muszę wykuć.
Nie zawsze byłam tak zmotywowana jak teraz, studia uświadomiły mi jednak, że przede wszystkim robię to dla siebie i zbliżam się coraz bardziej do mojego celu.
Dlatego właśnie tak spędzam sobotni wieczór:










A wam jak idą przygotowania do sesji/matur/testów ?

XOXO, Margo
        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Winter time

HEY!  Przychodzę dzisiaj z kilkoma pomysłami na bluzy. Jako, że nigdy nie byłam fanką zimy i ujemnej temperatury to zawsze w tym okresi...

Łączna liczba wyświetleń

Archiwum bloga