czwartek, 10 stycznia 2019

Paris




Hej!

Jako, że niedawno zaczął się nowy rok zaczęłam się zastanawiać nad wszystkim co stało się w 2018.
Jedną z lepszych rzeczy były moje podróże.
Zdana matura.
Rozpoczęcie studiów.
Na moim koncie jest też wiele klęsk i porażek, mimo tego podsumowuję ten rok bardzo dobrze.



Zawsze chciałam zobaczyć Paryż i w końcu mi się to udało. Stwierdziłam też, że będę starała się odwiedzić jak najwięcej miejsc w tym roku. 







Z chęcią wróciłabym tam jeszcze raz. Piękne widoki i cudowny klimat.








No i przede wszystkim wiele sklepów i moda. Dało się to zauważyć niemal na każdym kroku. 
Chanel, louis vuitton, gucci itd...











Miałam także okazję zobaczyć słynny obraz Mona Lisa.
Zdjęcie zrobiłam niestety z dużej odległości po staniu baaardzo długo w baaardzo długiej kolejce. 













Mam nadzieję, że ten rok będzie równie dobry jak poprzedni, może nawet lepszy? Mam masę celów i postanowień. Chciałabym przeżyć tyle przygód i poznać tyle ciekawych osób ile udało mi się w 2018.


A wam jak podobał się 2018?
XOXO, Margo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Winter time

HEY!  Przychodzę dzisiaj z kilkoma pomysłami na bluzy. Jako, że nigdy nie byłam fanką zimy i ujemnej temperatury to zawsze w tym okresi...

Łączna liczba wyświetleń

Archiwum bloga